МИЛАК Раденко

artist-radenko-milak-photo-luci-lux

Рођен у Травнику (1980), Босна и Херцеговина.
Живи и ради у Бањалуци.

 

 

 

1. Оклопњача Потемкин (1), Сергеј Ајзенштајн (1926) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

2. Оклопњача Потемкин (2), Сергеј Ајзенштајн (1926) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

3. Човек који је оставио своју вољу на филму, Нагиса Ошима, из серије Бескрајни филм , 2016
Акварел

 

4. Авантура Микеланђела Антонионија (1960) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел, диптих

 

5. Суђење (1), Орсон Велс (1962) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

6. Суђење (2), Орсон Велс (1962) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

7. Суђење (3), Орсон Велс (1962) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

8. Суђење (4), Орсон Велс (1962) из серије Бескрајни филм | The Trial (4), 2016
Акварел

 

9. Суђење (5), Орсон Велс (1962) из серије Бескрајни филм | The Trial (5), Orson Welles (1962), 2016
Акварел

 

10. Дан када је земља стала, Роберт Вајс (1951), из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

11. Човек са планете Икс, Едгар Џорџ Улмер (1951) из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

12. Звездане успомене, Вуди Ален (1980), из серије Бескрајни филм, 2016
Акварел

 

Радови 1-4: Љубазнишћу L’Agence à Paris & Galerie Les Filles du Calvaire

 

Радови 5-12: Љубазнишћу: Galerie Priska Pasquer & L’Agence à Paris

 

Већи део мог уметничког рада састоји се од акварела. Углавном су урађени на 300-грамском памучном аrches папиру. Када је у питању техника, мој приступ је једноставан—најчешће се своди на комбиновања црног пигмента и белог папира. Као полазиште за свој рад користим различите изворе попут документарних фотографија, старих новина, разгледница, постера, филмова…

 

Бескрајни филм је  дугорочни, опсесивни пројекат, започет јануара 2013. Као студента интересовао ме је филм.

Касније,  захваљујући новим могућностима које су пружали персонални рачунари, почео сам да истражујем, прикупљам и класификујем кадрове из филмова разних жанрова. Лишени наративног контекста, извучени из тока филма, ови кадрови захтевају од посматрача да их сам покрене у свом уму.

 

Нови медији, гоњени жељом за непосредношћу, труде се да превазиђу технолошка ограничења старих медија. Парадоксално, ово још више удаљава посматрача од стварности. Тамо где ремедијација тежи већој технолошкој комплексности, Бескрајни филм иде у другом смеру. Дигитални одломци из аналогних филмова који су доступни на интернету овде се претварају у аквареле—уметничку праксу за коју се начелно сматра да није у стању да верно представи стварност, јер поред асоцијација које ове филмске слике изазивају код појединих посматрача, акварели су набијени и афективношћу која настаје као последица вишесатног сликања.
—РАДЕНКО МИЛАК

 

 

 

  • ЂУРЂЕВИЋ Биљана
  • ЈАНИЧИЋ Тадија
  • ЈУХАНСОН Петер
  • АЛЕКСИ-МЕСКИШВИЛИ Кетута
  • БАЛАДИ Лара
  • БЛАНК Андреас
  • БОЖАНИЋ Антониа
  • БОРГЕРМАНС Хилде
  • ВАСИЛЕВА Маријана
  • ВЕПРЕВА Анастасија
  • ВУЧИЋЕВИЋ Дејана
  • ДЕСТИЛ МАРКОВИЋ Милован
  • ДЕСТИЛ МАРКОВИЋ Милован
  • ДРАШКОВИЋ БОЧКОВ Кристина
  • ЕДЕФАЛК Сесилија
  • ЕКИЏИ Незакет и ШАХАР Маркус
  • ЕФЕМЕРКИ Јасна ДМИТРОВСКА + Драгана ЗАРЕВСКА
  • ИВКОВИЋ Ивана
  • ИКЕМУРА Леико
  • ИЛИЋ Синиша
  • к.р.у.ж.o.к
  • КАНДЛ Јохана
  • КАРАМУСТАФА Гулсун
  • КЕНТРИЏ Вилијам
  • КЛОЦ Франциска
  • КОВАЧ Ирена
  • КРИПЕНДОРФ Дејвид
  • ЛЕВАНДОВСКИ Виа
  • ЛИДЕМАН Сара
  • ЛОРЕНС Џенет
  • МАКСИМОВА Натали
  • МАРКОВИЋ Дејан
  • МЕЛХУС Бјорн
  • МИЛАДИНОВИЋ Анук
  • МИЛАК Раденко
  • МИЛИСАВЉЕВИЋ Олга
  • МОФАТ Трејси
  • НИКОЛИЋ Немања
  • ПЕРИЋ Владимир и Милица
  • ПИРОГОВА Саша
  • РАЈНХАРД Аурора
  • РАЈНХАРД Аурора
  • РАДЛЕ Рена и ЈЕРЕМИЋ Владан
  • РАДУЛОВИЋ Синиша
  • РУБИКУ Аниља
  • СЈУН Сун
  • САВАДОВ Арсен
  • СЕЛАНДЕР Лина
  • СОЛАКОВ Димитар
  • СТАНОЈЕВИЋ Јованка
  • ТОМИЋ Милош
  • ТРПКОВИЋ Јелена
  • ФАЈФРИЋ Бојан
  • Филипс Сузан
  • ФУДОНГ Јанг
  • ХАН Маријана
  • ХОЛЦЕР Џени
  • ХУШМАН Ана
  • ЧЕКИЋ Јован
  • ШИРОКИ Асако
  • ШМАЛЕ Тони